Lättläst Lillemor

Den första lättlästa deckaren om min deckartant Lillemor Stenlund är klar. Återstår förstås att bearbeta och förbättra men känns ändå bra.

Dags att ta tag i nästa manus medan Lillemor vilar. Alltid bra att vänta ett tag innan man läser igen och bearbetar.


Det här inlägget postades i Blogg. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.