Gratis marknadsföring

Holger Wästlunds utmärkta marknadsföringstips kommer nu som nyutgåva:

Gratis marknadsföring del 1 om e-böcker, nyhetsbrev och att skaffa kunder

Gratis marknadsföring del 2 om bloggar, Facebook och ytterligare 40 olika sätt

Gratis marknadsföring

Gratis marknadsföring

Jag kan verkligen rekommendera de utmärkta tipsen. Jag tyckte jag kunde mycket, tex om hemsidor, men här finns ännu mycket mer som jag inte alls kunnat och därför undvikit. E-brev till exempel. Jag får ut mycket både av de saker jag redan kan och det som är helt nytt. Allt är bra förklarat med handfasta tips, inget marknadsföringsflum.

Detta är böcker  som jag kommer att läsa igen och ha nära till hands, som uppslagsböcker.

Så här beskrivs den första boken av författaren:
Så ger din hemsida resultat, Nischa din hemsida, Så gör de som lurar Google, Så får du flest besökare, Använd smarta sökord, Bilder säger mer än 1000 ord, Din viktiga landningssida, Skriv bra innehåll så här, Innehållet är det allra viktigaste, Du är expert, I stället för broschyrer, Så blir du talare, E-böcker blir mer och mer populärt, Dags att skriva en ”riktig” bok, skicka ut nyhetsbrev, Så når du din målgrupp, Ditt nyhetsbrev som ger resultat, Ge bort värdefull information, Konkurrera inte, samarbeta, Framtiden


Det här inlägget postades i Jag läser och recenserar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.